eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Helt galet...

Kategori: Allmänt

Jag kan inte fatta hur jävla korkad man kan vara!?!? Snacka om skev verklighetsuppfattning. Hur fan kan han påstå sig att ta ansvar när han uppenbarligen inte kan göra som han sagt. Jag HOPPAS verkligen att jag har fel, men jag tror inte att så är fallet. Fy farao....

Min son är ju iallafall världens sötaste lilla skrutt alltså! Idag så lämnade han sina småpengar till icapaketerartjejjerna som samlade in pengar till någon resa. Så han la i några kronor där i deras burk. Sedan när jag var in i en butik och handlade en julklapp till min bonuskusin och hennes dotter, då lämnade han sin sista femma till gubben som spelade dragspel utanför bolaget. Bara sådär liksom. Och så sa han, när han berättade det för mig, att: "Jamen mamma, jag tyckte ju att han spelade så fint också!" Hahahaha.... då har inte han och jag pratat om "fattiga människor" på länge. Min son är en omtänksam liten sötnos som plockade många pluspoäng hos Tomten.

Idag har han dock promenerat på mina nerver i stort sätt hela dagen. Hövva. Det märks att han är en smula understimulerad och så är han på väg att bli sjuk... hostar och börjar snora nu. Hurra, hurra....  

Har fått skamliga sms idag också... men jesus säger jag bara. Som min älskade M skulle ha sagt, "släpp sarjen!" Jag förstår inte varför han håller på hela tiden för. Han är vulgosnygg och kan få precis vem som helst.... sluta jiddra med mig! Jag har tankarna på helt annat håll och är inte ett dugg intresserad, men det går tydligen in genom ena örat och så ut genom andra. Humor iallafall.

Lady K har dragit upp till släkten idag, hövva vad jag kommer sakna fröken. Jag hoppas att hon får en kanonjul där uppe och att hon får slappna av lite!

Är sjukligt trött idag, fattar inte vad det är... sover och sover hela tiden tycker jag. Och jag gör inget vettigt direkt, men det är iallafall saker och göra HELA tiden. Men ändå... sjukt trött. Vill bara soooooooova. I två dygn ungefär. Håller på å tvättar nu och sedan blir det att lägga lilleskrutt och sedan kolla på Jeff Dunham på femman. Har dvdn men han är så sjukt bra att jag bara måste se det. Lånade ut filmen till pappa i förra veckan, precis hans humor! Jag fullkomligt älskar Peanut... "Am I pissing you OF-FF-FA!? Hahaha... åh, vad jag kommer gråta av skratt ikväll! :D (ska nog till och med slå på stort och bädda ner mig i soffan med min paradisask jag fått idag och bara tycka synd om mig... lika bra att passa på nu att vräka i sig onyttiga saker för nästa år.... då jävlar blir det hårddiet på allvar... då ska de överfrödiga kilona bort. Och JA, det ligger ett par kilo förmycket på kroppen, det spelar ingen roll vad ni säger!)

Bla, bla, bla....

En sak jag är otroligt glad över är att fina fina karln kommer SNART. Och inte SEN. Det känns oerhört bra. Jag saknar honom så mycket och det här var ungerfär det sista jag hade förväntat mig lagomt till årets slut!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: