eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

VILKEN JÄVLA IDIOT!

Kategori: Allmänt

Nu bevisade han verkligen att han inte bryr sig ett skit som sin dotter. Han fick en hundvalp av sin nya sambo i julklapp och poserar stolt upp med valpen på kort som han mms:ar vidare....  Det är helt jävla sjukt beteende eftersom dottern hans är dödligt allergisk mot djur. Ännu ett bevis på att de flesta karlar är dumma i huvudet. Det finns liksom inte ens något försvar till att man gör så... det är bara en total respektlöshet och ett giganstiskt misstag då han omöjliggör att dottern ska kunna träffa pappan sin hos honom. Men å andra sidan... Enligt honom så har ju han "haft hand om barn hela livet... nu är det hans tur att leva..." Men hur fan kan man anse att "leva livet" är att avsäga sig sina barn?!?!? För det är ju precis det han gjort nu. Fy fan alltså...

Och en annan sak jag fick bekräftat idag, somliga människor som är otrogna, kommer visst fortfarande vara hopplöst otrogna... En otrogen jävla idiot som trots bröllop där de lovat varandra evig trohet tills döden skiljer dem åt, fortsätter vara otrogen. Och jag undrar när partnern ska öppna ögonen och inse fakta!?!? Men de lever väl i sin rosa, perfekta bubbla där de har parmiddagar, ryggbiff och vin varje helg. Där i bubblan då livet är underbart jämt och de älskar sina prinsar/prinsessor. MOUHAHAHA. Livet ÄR inte så... Lev i verkligheten era jävlarns puckon.

Finns det ens NÅGON som är vettig?!?! (förutom mig då för jag är ju helt jävla perfekt! höhöhö)

Har haft tokrace hemma, gjort hundra saker under dagen och på kvällen hann jag träffa min vitaminkick ett tag. Åh vad jag tycker om henne! Vi har alltid så smarta diskusioner tillsammans, fan vad hon och jag är bra alltså!

LilleSkrutt slocknade i sängen efter bad, dusch, tandborstning och plugg med cdspelaren... Nu susar han sött i sängen och jag ska snart krypa ner i min. Och drömma underbara drömmar om min fina fina karl.

Snart är det jul. Helt galet. Och efter det så kommer första dagen av resten av mitt liv... Underbart!

Kommentarer

  • Kicki säger:

    Puss min älskling!!! Kommer sakna dig i jul<3

    2008-12-22 | 00:13:51

Kommentera inlägget här: