eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Äckelmygg...

Kategori: Allmänt

Så, då har jag dragit på mig årets första myggbett. I hate it. HÖVVA.

Har haft en alldeles strålande helg på alla sätt och vis. Grillade och myste med vännerna och drog ut på krogen. Vilket resulterade i alldeles för många öl och det kunde ha spårat ur totalt. VM i teasing vilket är skrämmande eftersom jag aldrig känt så förrut. Jag VET ju varför... då personen ifråga är snuskigt lik Honom i sättet... men hade det varit andra förutsättningar så hade jag nog trillat dit. Oerhört skrämmande att inse. Dock ska det verkligen poängteras att INGET hände och jag skulle aldrig kunna leva med mig själv OM det hade hänt något. Otrohet är inte min grej och jag vet vad jag har i dagsläget... jag skulle ALDRIG vilja byta bort min fina fina karl mot något annat. Aldrig.

Sedan tjaffsade jag hejvilt med en gammal bekant på krogen också... Han är fan den enda som får mig att börja gråta utav ren frustration. Jag blir så ARG på honom när han inte lyssnar på vad jag säger. Fy FAN. Jag var skogstokig när jag vaknade igår morse också... Sådär att jag kokade inombords. Men å andra sidan är mina hormoner inte vad de brukar vara. Jag blir helt gråtfärdig hela tiden och känner en massa konstiga känslor. Snacka om marskatt liksom... Allt ligger utanpå! ;)

Har njutit av solen så mycket jag kunnat... det är så underbart ute just nu och man känner verkligen värmen! Härligt!!

LilleSkrutten har varit med sin pappa hela helgen, jätteskönt för Mamman, men nu längtar hon ihjäl sig! Jag ringde för en stund sedan för att prata lite med honom då pappan kastade en information (som jag dock misstänkt och varit beredd på väldigt länge) rätt i ansiktet på mig. Jag tycker dock inte att det var ett schysst sätt och verkligen inte okey att vänta så länge på att berätta.

Jag är bitter, för jag vill också. Jag är rädd för hur framtiden blir med LilleSkrutten. Och jag är samtidigt glad. Jävligt jobbigt att känna så mycket samtidigt speciellt på mitt humör liksom.... :/ Ja jävlar ja... som sagt:
Livet är VÄLDIGT spännande nu

Ringde min älskling också och pratade lite... Han är ju underbar. Han sa en sak som var oerhört fint och det gör mig så lättad. LilleSkutten har inte funnits i hans liv så länge, men ändå tänker karln på honom i första hand. Det känns självklart för honom. Vackert.

Sedan är det humor att människor är så nyfikna. Jag tycker det är SKRATTRETANDE hur jävla nyfikna de är utan att skämmas.... GALET! Jag menar... jag är också väldigt nyfiken av mig, men det är ju då när man är vänner på riktigt och känner att man kan fråga om den aktuella saken. Men inte nu liksom... Flyktiga bekantskaper som frågar dumma frågor... Allt för att reka information för att kunna skvallra vidare... och då helst om totalt ovidkommande saker, just bara för att kunna toppa varandra med smaskiga detaljer. Suck för dem alltså.


Jag går sönder snart.... Save Me!!!


...Welcome to the jungle...


.

Kommentarer

  • Magdalena säger:

    Myggbett?! Vi har en halvmeter snö fortfarande! :/ Jag skulle så gärna vilja veta vad som pågår i ditt liv, alltså alla detaljer som du inte skriver om i bloggen, typ med lilla sötnos och allting som man bara kan ana när man försöker läsa mellan raderna. Typ. Men jag hoppas iallafall att ni har det så bra som det bara är möjligt. Kram.

    2009-04-12 | 20:59:51
    Bloggadress: http://alldelesunderbar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: