eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Avokado...

Kategori: Allmänt

Jag har kommit fram till att jag fullkomligen älskar avokado. Vilket är helt galet eftersom jag hela livet avskytt skiten. Det smakade ingenting, eller jo, det smakade "grönt"... var äcklig konstistens och näe... usch blä... Men nu, nu kan jag leva på avokado. Hela tiden. Kan man äta förmycket? Kommer jag se ut som en avokado tillslut?  Det är sanslöst gott och jag vet inte om det är mina smaklökar som ändrat sig sedan ett par månader tillbaka eller om jag helt enkelt blivit vuxen?!? Skumt värre är det, men förbannat gott!! :D Den dagen jag gillar oliver dock... den dagen måste jag nog läggas in på sjukhuset... för då är det något allvarligt fel som är trasigt på mig. För SÅÅ vuxen kommer jag aldrig bli så att jag gillar oliver liksom. Fy fan, jag mår illa utav bara tanken på skiten. Mouhaha...

Har haft ett bra samtal med pappan... Det finns mycket jag skulle kunna säga om det hela, men jag väljer att inte hänga ut mina synpunkter om det hela här av respekt för honom. Jag kan sammanfatta det hela att han förstår hur jag menar... jag försöker förstå honom... och jag hoppas innerligt att detta innebär en nystart med ett fantastiskt beteende, ett brinnande, ärligt  intresse för sin son som sker på hans egna intiativ. Så. Jag hoppas på det och tänker positivt och hoppas att ALLT går vägen!!

Har haft ett turboryck här idag och sanerat min lägenhet. Den har förfallit under helgen men idag fanns det liksom inte någon återvändo. Jag har dessutom bäddat rent och kastas en sjuhelvetes massa sopor jag källsorterat (=samlat på hög under lååååång tid) Jag har dessutom hunnit med att prata allvar med min fröken som inte mår så bra, jag änslar jag kunde hjälpa henne mer.... Jag har hunnit med en fika med Lady K (som äntligen kommit hem igen!!) och den oerhört smarta. Han är galet intelligent alltså. Skrämmande att ha ett sånt forskningsintresse i så sanslöst invecklade saker alltså. Beundransvärt. Nu kom lilleskrutten äntligen tillbaka så nu blir det myskväll ihop! Urrk vad jag har saknat den lille parlvern... Blir relativt tidigt isäng idag för imorgon väntar allvaret igen med jobb och dagis... Äntligen rutiner igen!

Ajust det. Börjar misstänka en sak. Intressant värre! Tänk om det är så verkligen?! Snacka om HUMOR !!


...Lips of morphine...



.

Kommentarer

  • Kicki säger:

    Kan inte annat än instämma i att avokado is the shit!!! Glad att vi hann ses idag! Saknat dig massor!!!<3

    2009-04-13 | 19:15:25

Kommentera inlägget här: