eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Tänk om...

Kategori: Allmänt

Jag satt häromdagen och pratade med min fina vän... Om livet och dess konstiga och oväntade vändningar. Och vi spånade om den här väldigt omtalade flytten. Det Stora Beslutet liksom. Och vi kom fram till.... eller rättare sagt,... jag kom fram till att det är ju en flytt som gäller. Trots att det är jätteläskigt och skärmmande och ångestfyllt och oroligt... Men det är ju så att om jag INTE skulle flytta. Då skulle jag ha ett ständigt "tänk om" i mina tankar. Och om jag flyttar så lever jag ju i verkligheten. I nuet. Fullt ut. Och det är ju precis så jag vill leva... trots att det blir oerhört komplicerat och jobbigt. Men i slutändan så är det nog värt det.

Och jag vet att många har mycket att säga om det hela. Som har sina invändningar till mitt beslut. Men då ställer jag er frågan: Är ni oroliga för MIN skull... eller är ni bara ledsna över att jag och lilleskrutt flyttar och försvinner bort från er vardag??

Livet är då verkligen fullt av överaskningar och oväntade vändningar. Men jag älskar det.

Jag saknar fina karln också så att det gör ont i mig. På fullaste allvar. Ont rent fysiskt. Hela jag, hela kroppen, hela hjärtat, min själ, hela min uppenbarelse längar och värker av saknad. Helt galet. Och han är ju så jävla underbar den mannen. Frågan i telefonen idag var så värmande... så fint... redan nu liksom. Gosh. Det här kommer bli underbart bra i slutändan.

Pratade med Lillebror idag i telefonen... Han är borta på jobb i veckorna så jag hinner ju aldrig se honom längre. Vilket är jäkligt synd för jag saknar honom. Och det är trist att det blev som det blev. Men samtidigt hade vi nog inte haft någon framtid heller, eftersom vi vill olika saker med våra liv... men han är alldeles fantastiskt och jag saknar honom verkligen. Vi har ju för tusan till och med en låt tillsammmans!!! *asgarv* Jag skänker en tanke till honom varje gång det ringer i mobilen... härligt!

Har drömt så otroligt mycket senaste dagarna... det är verkligen helt galet alltså. Först så drömde jag att fina karln slog mig som bara fan, puttade ner mig i sängen och knivhögg mig i vänstra axeln som värsta galningen. HUA... Han blev alldeles ledsen när jag berättade om min dröm... HAHA. Sedan har jag drömt om Honom också, inte så konstigt kanske... Han är ju ett återkommande (men dock avslutat) moment i mitt liv. Sedan har jag drömt om en kändis.. och fan nu kommer jag inte ihåg vem det var bara för det!! Iallafall... alla drömmar är helt skruvade på allvar. Suck på mig liksom.

Har en halv miljon med saker jag måste fixa i mitt liv. Och det värsta är att jag har NOLL energi. Vill bara sova heeeela tiden.

Och rökningen gick skitbra att låta bli igår. Och idag har jag varit skitdålig och rökt 3,5 cigg. Urrk. Blir många, många situps ikväll... :(


Om 7 dagar kommer jag äntligen få hångla med min älskade blivande karl. Känns underbart. Och äntligen får vi tid att styra upp en plan hur vi ska ordna upp våra liv till ett gemensamt liv på bästa sätt. Känns oerhört behövligt!!


Ååhh. Jag vill gråta, skrika, skratta, sova, älska, mysa, duscha, hångla, prata. ALLT. Nu helst!



Päronsplit?


.

Kommentarer

  • mia säger:

    Hur många situps är du uppe i nu? ;) men de är bra att du försöker iaf :)puss kramar

    2009-04-23 | 17:56:57
    Bloggadress: http://miaslastnight.blogg.se/
  • Millan säger:

    Det låter så fint tjejen. Jag hoppas verkligen att det lyckas för dig med kärlek och flytt. Och kärlek :) Massor. För det förtjänar du verkligen!! Tänker på dig varje dag. KRAM!

    2009-04-23 | 21:43:31

Kommentera inlägget här: