eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Tomorrow...

Kategori: Allmänt

tomorrow, I love ya tomorrow... you´re only a day away!!

*nynnar lite på Anniemusikalen igen*

Shit pomfritt... inatt är sista natten i lägenheten, det känns helt sjukt och alldeles underbart på samma gång. Galet.

Nu hoppas jag att allt kommer gå vägen imorgon, med flytten, med katterna, med allt... Fy fan vd det ska bli skönt att bara få skrutta runt hemma i nya lägenheten och få landa ordentligt, med alla mina saker, med katterna, plocka och grejja och framför allt... att få snuffla med karln i oändlighet. HUA vad jag längtar!!!
Är förkyld dock, känns inge vidare överhuvudtaget och kroppen börjar göra riktigt ont pga kylan. Är ruskigt kallt här nu och jag fryser som fan mellan varven. Samt att jag hormonsvettas som en gris också. Mindre trevlig kombination kan jag lova. Katterna håller sig inne för det mesta och de går väl runt lite smått förvirrat och undrar vad som står på. Jag hoppas att de kommer hålla fan på sig inatt och imorgon innan jag får in dem i burarna. Blir ju ett äventyr att ta tre katter med i flytten... Bara hålla tummarna som sagt!

Nej, plocka med det sista nu och sedan göra ett toksprång till sängen och intensivsova. Imorgon. Lovely!!!

Kommentarer

  • Millan. säger:

    Hoppas att allt går bra med flytten. Glöm inte att skicka nya adressen till mig fialotta :)

    2009-12-18 | 19:10:00

Kommentera inlägget här: