eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Jävla plutthumör...

Kategori: Allmänt

Fan... känner mig helt sänkt nu. Tankarna började snurra som bara fan. Helvete...

Har upptäckt att typ de flesta människor är otrogna och ena manipulerande jävlar... och det är ruskigt skrämmande att människor kan göra de valen och ändå låtsas leva på som vanligt. Hur fan ska man kunna lita på folk?
Jag kommer allvarligt ha stora problem med tilliten i framtiden. Det är så satans lätt för folk att komma undan med sitt rävspel... tro mig, jag har sett det ifrån den andra sidan alltför mycket.
Risken att jag ska drabbas själv är ju skrämmande på riktigt. Och det gör mig fullkomligt livrädd. Hur fan ska man våga? Samtidigt är jag så väl medveten om tecknen, riskerna... Men jag vill inte gå och fundera... Gå och analysera allt i minsta detalj. Jag vill kunna känna en ärlig tillit. Jag vill inte bli bitter och svartsjuk. Det är inte jag...

Lättaste vägen är väl bara att blunda för allt? Som de flesta andra gör... För att inte se det som sker, att bara stänga det ute helt och hållet?

Nej urrk...

Bandit är bara så satans bra alltså. Shit, trillade in på Anouk igen. God damn vad hon är bra. Och nu spelas Within Temptation. Sjuuuukt bra. Har ju en massa skivor med dem, men man glömmer ju bort att lyssna på dem. Ska fan ta och lägga in en massa musik i datorn ifrån skivhyllan nu tror jag... Bra musik skall icke förvaras. Ett nytt budord.

Har pratat lite med min fina fröken i storstan idag... Skickade ett paket till henne tidigare idag så det var ju lite lustigt att vi började prata just idag då vi inte gjort det på länge. Kommer snart, om allt går som det ska med jobb och LilleSkrutt, åka ner till henne för VM i koffeinkick á la långfika... Längesedan nu och jag saknar henne massor. Och om jag kan hjälpa till på något sett blir jag glad av det. Blir orolig för henne....

Mycket funderingar idag... Jävla fan vad trött jag blir på mig själv. Kan man inte bara kunna uppfinna den där "delete"knappen snart?


Natt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men tjejen, du kan inte börja tänka i de banorna, de är livsfarligt ju.. usch.. men ja håller me dig fullständigt! puss

    2009-02-25 | 06:57:41
  • Ninna säger:

    Go sis, du är på rätt väg, o som du vet så vet jag exakt hur det känns..

    2009-02-26 | 14:14:03
    Bloggadress: http://jagarenfestis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: