eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Mycket tankar...

Kategori: Allmänt

Men suck och stön för mig alltså. Jag fattar inte hur jag lyckas med allt i livet alltså. Det tar så sjuka vändningar så jag fattar ingenting. Nu ska jag bara ha is i magen och ta det lungt och varsamt. Det känns bra och spännande... men jag vet att det är nog en sanslöst dålig idé egentligen... Det är ju lillebror liksom. Galet! Men jaja... man lever bara en gång och det märkts ju hur det går... Jag är trasig och tänker inget seriöst, bara lever för stunden. Jag kan ju inte lägga mig ner och dö...
                                           "Livet är det som pågår medans vi håller på med annat"

som jag brukar säga... och det är fan så. För livet är skit just nu, jag hoppas på ett "sen" och ett avslut med får ingedera. Jag kan inte bara trycka på paus och se livet passera... Funkar inte. Lär ju chansa lite... Lungt och försiktigt.

Har varit galet mycket på jobbet igår, jag var fan helt slut i hjärnan alltså. Idag var det dock lugnare och jag slutade tidigare... (välbehövligt för jag kände mig fan helt full idag, pga sömnbristen och en helvetisk mensvärk) men imorgon är det fullt upp igen. Suck. Men det är ju bra... får man något att sysselsätta sig med.

Tog äntligen tag i mitt hem i söndags... städade garderoben, kastade en massa saker och bad syster hämta en massa också. Skönt att bli av med en massa skit. Såg dock ut som ett bombat skithus här hemma så till och med syster blev chockerad! :p DÅÅ är det stökigt kan jag lova... men ett par timmars intensivt städande så var det återställt. Ska försöka bli av med det stora skåpet snart, på ett eller annat sätt... Sedan ska jag göra iordning LilleSkruttens rum ordentligt. Ska köpa en stor byrå till hallen istället för bokhyllan och så ska mor och far få en hög mindre byrå som kommer att bli över. Blir kalas det här... när det väl blir klart. Ska nog lyckas lura någon stackare att skjutsa mig till Jysk i helgen eventuellt... :p Får se vem som blir offret denna gång. Höhö.

MEN FAAAAN... Oj vad jag funderar. Får panik mellan varven. Hövva. Hur ska man veta att ens val är rätt eller fel?? Och hur ska man avgöra om det är en bra idé när chansen är att folk blir sårade? Gaaaahh... vilken soppa!

Ska leka med fina M idag... äntligen. Han kommer ner efter 20 ikväll... och lilleskrutt är hos sin bästaste kompis idag också, så jag är helt ensam tills efter bolibompa. Oerhört skönt.

Jada jada jada.... verbalt ordbajsande idag. Har nog inget vettigt att skriva av mig om tror jag.

Joo... idag köpte jag shlagerbibeln med aftonbladet. Hurrey. För på lördag kör det igång.. Lovely!! Fy fan, jag är en shlagernörd. En stolt sådan...  :D

Nepp. puss hej.


(jomen just det. Jag har nog någon slags fetish för naturen tror jag... framförallt träd. Humor... :p )


.

Kommentarer

  • Ninna säger:

    Tror att det enda raka är att "go with the flow"... Puss!

    2009-02-05 | 18:49:48
    Bloggadress: http://jagarenfestis.blogg.se/
  • L säger:

    Dom säger ju att: som de är i huvudet så ser de oxå ut i hemmet:)

    2009-02-07 | 11:58:38
  • L säger:

    Dom säger ju att: Som de är i huvudet så ser de oxå ut i hemmet:)

    2009-02-07 | 12:01:21

Kommentera inlägget här: