eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Bekräftelsepundare...

Kategori: Allmänt

som jag så fint läste i min fina väns blogg... att man kan vara bekräftelsepundare. Och då måste nog fan jag vara det också...

Den stora frågan jag funderar på är ju varför jag driver på allt så mycket? För att få svar, för att gripa efter sista chansen... När jag gör så, förlorar jag ju. Fattar inte varför jag inte lärt mig sedan tidigare?!

Är tvärsjuk också... Snoret har invaderat i min hjärna och gör ett ordentligt försök att pressa ut mina ögon... Not nice.

Lärde mig en sak på sonens spel förrut... Att kroppen producerar 1 liter snor på ett dygn då man är förkyld.... Härligt!

Kommentarer

  • Millan säger:

    En LITER snor?! :-O Jösses vad äckligt!



    Det är lite dumt med bloggarna utanför lunar, för så vitt jag förstått det hela kan man inte se hur många besökare man haft och vilka de är. Men ändå suckar karlar....karlar....Varför ska det göra så jävla ont?? Alldeles för jävla ont...

    2009-01-12 | 15:29:55

Kommentera inlägget här: