eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Historien upprepar sig...

Kategori: Allmänt

Min största rädsla nu är att samma problem som med Honom kommer att hända med fina karln. Det känns bara överjävligt jobbigt nu och jag måste nog lägga det hela åt sidan i väntan på ett besked.

Orkar inte gå runt och tänka hela tiden. Att känna en enorm saknad och oro över vad som kommer hända i framtiden. Orkar inte och klarar det inte. Vill inte må lika illa i hjärtat som jag gjorde förra året igen... skulle vägra.

Förstår bara inte hur man kan säga en sak och sedan göra en helt annan!? Ska det vara så förbannat svårt att välja? Klart det är svårt, det fattar ju jag med. För det skulle ju innebära ett allvar han inte är van vid. Att lämna mycket av sig själv men samtidigt är det ju början på något nytt och något förhoppningsvis alledes underbart. Blir så otroligt rädd att det ska bli som förrut. Det är ju samma sak som sker igen.... Det är ju antingen eller. Allt eller inget. Och dessutom, om jag betyder så mycket han menar, då borde det inte vara så svårt att välja mig?!

Lämna mig inte i ovisshet, låt mig hellre gå helt och hållet då... hjärtat orkar inte igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: