eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Im a rockstar...

Kategori: Allmänt

Ja jisses... min monsterunge är en riktig rocker. Humor.

Har hundra saker jag vill skriva av mig om, allt ifrån hur jävla jobbigt allt är just nu med lilleskrutt som är det absolut trotsigaste som finns, hur trött jag är i kroppen, hur jävla sanslöst dåligt mitt hjärta mår, hur drygt jobbet känns, hur jävla mycket ansvar jag känner, hur desperat ensam jag känner mig, hur dålig jag är som mamma när jag inte har någon ork, hur mycket jag saknar energin att umgås och hör av mig till mina fina vänner, hur glad jag är över att Obama numer är president, hur stolt jag är över min son, hur mycket jag längtar till sommaren, hur avskyvärda vissa människor är eftersom de inte använder hjärnan.... Ja... fan allt som jag tänkt de senaste dagarna.

Men jag orkar inte idag. Jag måste verkligen sova. Fy fan alltså.

Jag avskyr Honom som vägrar ge mig ett avslut.
Jag saknar fina fina karln så hjärtat verkligen brister.
Jag känner att jag är ensam om ansvaret med mitt barn. 

Just nu är det inte roligt alltså. Behöver en hel helpall med energi. Kan man beställa sånt någonstans??

Nepp... sömn måste prioriteras.


.

Kommentarer

  • mia säger:

    Du är absolut ingen dålig mamma, du är den bästa som finns! och du gör ditt jobb galant, får inte komma och känna andra massa tankar på den fronten! och självklart är de drygt och sköta allt dedär själv, men de är ju inte ditt fel att vissa inte gör de lilla som krävs av dem..puss tjejen!

    2009-01-22 | 09:58:56
    Bloggadress: http://miaslastnight.blogg.se/
  • Kicki säger:

    Svårt det där med helpallar.. Däremot såg jag på blocket att det var någon som hade en halv helpall energi de ville bli av med...:)

    2009-01-22 | 13:51:45
  • Anonym säger:

    Du är världens bästa mamma! Snodde just ett citat från Snäckan (idol du vet) på FB :D

    2009-01-26 | 15:27:57
  • Magdalena säger:

    Känns allting fortfarande sådär som du beskrev det i inlägget?

    2009-01-28 | 20:47:42
    Bloggadress: http://alldelesunderbar.bloggagratis.se
  • storasyster säger:

    Vet iallafall nån som kan ordna en hel halvpall småkakor....

    2009-01-28 | 22:26:56

Kommentera inlägget här: