eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Lycklig...

Kategori: Allmänt

Livet är ju underbart!! Det hade aldrig kunnat vara bättre!!! Wieeehooo vad jag är lycklig!!

eller hur det nu var?

Fy fan. Jag hade hoppats på en livstid och det enda jag fick ett par veckor tillsammans med honom. Det känns så jävla surt. Så jävla illa i hjärtat.

Och ändå så hoppas jag. Det är ju helt jävla sinnessjukt. Har tänkt mycket på Honom idag. Och Han kan ju inte ens ordna ett avslut. Jag behöver ha ett jävla avslut för att kunna lämna honom bakom mig. Likaså kommer jag behöva ha ett avslut med fina karln... just för att bli fri och gå vidare. Men jag vet att just Han inte kan avsluta oss. Jag vet att en liten bit inom honom dör den dagen han måste säga hejdå... vilket är helt sjukt, för varför håller han mig kvar? Det gör ju bara att jag har en gnutta hopp längst inne?? Han måste låta mig gå... helt och hållet.
Och det kommer ju bli precis lika med fina karln. Han kommer också få lov att låta mig gå... sen när han kommit på att han inte vill ha mig och då jag inte klarar att vänta på honom längre. Inte orkar tråna och drömma. Och då komer ju hela jag bara gå sönder... Fy fan vad jag hatar karlar. Jag hatar de idioterna som fått mig på fall och som inte kan avsluta det ordentligt... istället blir det en total radioskugga vilket jag får krupp av. Jag HATAR att de inte svarar när man diskuterar något mindre behagligt samtalsämne. Om de inte vill, säg det rakt ut då... istället för att sluta svara. Avskyr det verkligen...
Ryktet har ju gått på byn nu, har fått skammliga förslag på mobilen halva dagen. Det är ju lustigt hur man kan genomskåda ett mess ifrån början till exakt va de vill... Mouhahaha. Inte intresserad dock. Men tack för visat intresse.

Hela hjärnan består av snor. Är dödssjuk nu. Inte konstigt jag är gnällig och sur. Orkar ingenting liksom. Bara sitter halft apatisk liksom.... monstet är dryg också, inte så konstigt. Känner mig som en usel mamma nu bara för att jag inte orkar.... men vad fan... jag ORKAR inte.

Hoppas jag mår bättre imorgon, ska försöka ta nya friska tag då... Såhär kan det ju inte fortsätta...

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: