eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Matt...

Kategori: Allmänt

Jag blir så jävla matt. Så lack. Så frustrerad att jag nästan exploderar. Jag har nog aldrig sett på maken till nonchalans hos en människa förut. Fy fan säger jag bara. Det här kommer du få äta upp. Bara så du vet det.

Lilleskrutten är äntligen hemma igen... vi var ner till morfar och fixade gitarren. Så nu har skrutten ett fodral också. Morfar är en snäll man han! Och skrutten är yberlycklig! Måste dock hitta en 9volts adapter till bärbara förstärkaren, sedan kommer skrutten älska sin morfar till dödagar... :P

Imorgon blir det blåbärsplockning om vädrets makter är med oss. Känns bra och vi håller tummarna.

Har jobbat som en idiot idag. Har ont i magen nu så in i helvetet bara för det. Tror det är en släng av magkatarr som vanligt, inte så konstigt kanske med tanke på allt skit runtomkring nu... Känns ICKE bra! För är det något annat fel som är trasigt så kommer jag bryta ihop fullständigt.

Jag saknar min karl. Så förbannat jättemycket. Vill ha honom här, snusandes i min nacke och med hans fina armar omkring mig. NUUU. Vill inte gå en dag till ensam och olycklig här hemma. Jag behöver honom...


.

Kommentarer

  • Sprattelmatte säger:

    Blåbärsplockning låter inte helt fel! Du är jätteduktig som jobbar o sliter men var för guds skull rädd om dig! Kram

    2009-07-27 | 20:00:34
  • Millan. säger:

    Älskade Dalkulla! Hoppas du får må bra snart, både psykiskt och fysiskt. försiktiga kramar

    2009-07-28 | 21:18:33

Kommentera inlägget här: