eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Årets medarbetare...

Kategori: Allmänt

det måste för tusan vara jag det. God damn vad jag är snäll som tar extrapass bara för att jag är så snäll!!! :D Och så fick jag kvalificerad övertid iofs... Bra skit, får jag undan lite ut-tid som är kvar sen förrut...

Gick bra på jobbet iallafall. Mycket tack vare att jag haft en kanondag med min fina Lady K... Tänka sig att vänner kan göra så mycket för ens humör! :D Sen gick ju bankmötet kanon också, så nu känner jag mig rik som ett skogstroll. För någon dag iallafall, tills alla betalningar är klara. Mouhaha... Lyckan är kort, men ljuv! Får ju skattepengarna också... OCH så får jag extra lön denna månad, någon slags semesterlön sedan förra året. Känns ju inte helt fel! God damn liksom, snacka om att jag kan gå och nynna på Petters låt "Vinden har vänt" nu! Hoppas bara att det kan lösa sig på det kroppsliga planet också då. Besöket hos läkaren i går gick ju inte sådär vidare värst bra. Inte helt käpprätt heller iofs, så jag ska väl se positivt på saken.Ska dit på torsdag igen, har en morgontid för provtagning och sedan läkartid en timme senare. Denna gång ska jag ICKE dricka kaffe som igår... Haha, fick lov att kissa TVÅ gånger under tiden de skulle undersöka eftersom att urinblåsan tyckte på så att ultraljudet inte blev bra. Helt galet verkligen, den första läkaren bara skrattade åt min överaktiva blåsa och sedan blev hon helt chockerad när jag fick lov att kissa igen efter 10 min!! Haha... Blir bara så jävla less på att inte få någon klarhet i vad som kommer hända. Och det känns inte kul att cystan växer hela tiden, vilket den hade gjort nu på de här 6 dagarna som gått. Får se om den ökat på torsdag eller vad som händer... Blir helt livrädd mellan varven, trots att jag vet att den är ofarlig som det ser ut nu. Men det är läskigt. Och jag är rädd att det här kan påverka mig i framtiden. Hövva.

Gick och funderade på en sak idag... och det hela gör mig så rackarns förbannad alltså. Nu är det samma visa igen och ingenting är förändrat. Jag blir så jävla less på det hela och jag hoppas nästan att det ska gå käpprätt åt skogen med vissa speciella åtagande så att jag kan styra upp det själv. Men det återstår att se och det är ju oliiiiiidligt spännande.

Hurmf.

Håller verkligen tummarna nu för att ALLT ska gå vägen.

Gaaahh.... saknar ihjäl mig verkligen. Hua!

Kommentarer

  • Millan säger:

    Hej sötast! Det låter onekligen som att du har minst sagt fullt upp på fler plan än ett. Håller alla tummar och tår för att det ska gå bra med cystan och att du får slippa ha ont snart. Och för att det ska gå bra med karln. Och midsommar. Och och och...allt faktiskt :-D Saknar dig massor varje dag. Hoppas vi kan ses snart...



    Massor med försiktiga kramar <3

    2009-06-13 | 19:54:38

Kommentera inlägget här: