eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

I´m feeling hot... hot... hot!!!

Kategori: Allmänt

Ja, jävlar i havet vilket högtryck. Underbart härligt med sommarvärme och sol och jag tänker fasiken inte gnälla över att det är FÖR varmt. Så det så. Trots att min kropp gillar värme så blir den galet svullen i lederna... fasiken rättså drygt när jag står och jobbar mest hela tiden. Men men... det är bara sommar en gång om året och det är ju det här vi lever på för resten av året. Bara att suga i sig solens värmande strålar och se glad ut faktiskt...

Håller på att utarbetar en plan för hur det ska bli i höst. Syltryggen till bror ska tydligen flytta till grannstaden vilket innebär att mamma och papi bara har ETT barn hemma... och det går ju verkligen inte så jag funderar på om jag ska inhusera mig där under hösten. Dels för att det kommer bli så tufft för mig med allt och dels för att spara pengar. Och då skulle jag ju kunna spara rättså bra faktiskt samt att det inte blir lika omständigt när jag behöver barnvakt med lilleskrutten liksom.... Hurmf.... tåls att fundera på. Katterna är ju ett problem också... för de kan inte bo där och då måste jag nog flirta galet mycket med grannen isåfall?? Jaja... jag ska först koncentrera mig på att hitta ett billigare alternativ att bo på så att jag och skrutten får ett eget boeende... helst rättså nära päronen dock. För jag kommer ju få lov att förlita mig ganska mycket på dem under hösten tyvärr... men å andra sidan kommer de få en ordentlig dos dotter och barnbarn innan vi drar så de kanske klarar sig ett tag! ;) Höhöhö....

Lämnade skrutten på simskolan idag och tittade på ett tag. Han är ju rackarns duktig den lille parveln men han har ju lättare att koncentrera sig när jag inte är med. Så jag gick till papis jobb och drack en kopp kaffe under tiden... Varmt varmt varmt idag... och snart ska jag iväg på jobb. Hoppas innerligt att det går bättre ikväll än det gjorde igår. Höll fasiken på att få värmeslag då!!

Jag blir så GALET irriterad också att jag kokar inombords ibland. Jag VET att jag inte ska ödsla energi på det hela, men jag kan inte göra annat när det är såhär... Snart, och då menar jag mycket snart, kommer jag bara att exlodera av ilska och spåra ur fullständigt. Hua... Tänka sig att ord inte betyder ett skit överhuvudtaget då det inte finns någon handling som backar upp och får orden äkta. Det är så tragiskt att det inte är uppenbart och logiskt...

Fina karln är alldeles underbar mellan varven. Jag blir så glad och varm av hans ord, det är så vacker och känns så förbannat bra... men jag saknar lite mer handling ifrån hans sida. Undrar om det är ett generellt beteende hos män att bete sig sådär? Och ska man bara inse att det är så och gilla läget eller hur fasiken gör man?? Hade jag inte kännt alla känslor för honom som jag faktiskt gör hade jag aldrig accepterat det här. Han ska nog vara glad att han kommer undan lätt... *skrattar* Nej, han får ju dras med mig när jag är galet hormonstinn också så sååå lätt är det ju inte!! Men det är fasiken inte lätt när jag märker mer vilja ifrån min sida och mindre ifrån hans...

Daughtry släpper ny skiva den 14 juli. Gissa om jag ska köpa den?? :D Underbart ju och jag hoppas innerligt att den är lika bra som deras debutskiva! Och Jocke Berg i HCSS skulle jag inte tveka på en sekund ens... Shit vilken man!!


"ska vi samla kottar i vår granskog, du och jag... trallala..."


.

Kommentarer

  • Millan säger:

    Tösen, du verkar ha fullt upp mest hela tiden! När går flyttlasset på allvar uppåt? Hur kommer ni bo där? Har du hittat något jobb där? Jobbar karln? MAILA och berätta! :) Jag har landat i Nyköping nu, eller ja, jag har hyfsad koll på prylarna i alla fall. Upptäcka staden får jag göra någon annan dag :-p

    2009-07-06 | 10:12:56

Kommentera inlägget här: