eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

I've got a sunset in my veins...

Kategori: Allmänt

En vers utav en av Fall Out Boys bästa låtar... "Sophomore Slump Or Comeback Of The Year"  Good shit bananas!

Åh shit, jag är sådär sjukligt trött alltså. Urrk. Orkar knappt göra någonting alls, sitter mest helt apatisk och bara degar. Har varit så i flera dagar och det är sjukt jobbigt. Känner mig sådär helt cancersjuk i hela kroppen. Jag HAR INTE cancer... och jag VET ju varför jag är trött. Men det är ju lik förbannat så satans jobbigt att befinna sig i den här gråa dimman hela tiden. Humöret blir ju lidande som fasiken och jag tycker verkligen synd om karln som får stå ut med att jag känner mig helt såsig i skallen. Och shit vilka skräckfunderingar jag har!!! HUA!! Blir ju bara så satans ledsen när jag inte känner allt jag bör känna... vilket resulterar i att jag blir sårad, mest av mina egna tanker dock, men också på grund av de valen folk runt omkring mig gjort. Jobbigt, jobbigt.... Blir ju sådär jäklarns frustrerad så jag kan inte ens prata om det, för då börjar jag gråta helt okontrollerat. Yes baby, Im loveing beeing myselfe right now!!  *NOT*

Jag har bara såsat på jobbet senaste dagarna också tycker jag, jobbat halvdagar och så...Men imorgon kör vi igång med storprojekt i tre dagar framöver... så då rackarns blir det till att slita! :D Och JAA... jag ska ta det lungt. Lovar!

Skutten är på ingång hem strax hoppas jag, han har varit hos pappan i helgen och har en väldigt lång dag framför sig imorgon på dagis. De ska ju till stora sommarlandet imorgon och busa hela dagen. Jag hoppas verkligen att det blir lite finare väder ute och lite varmare än vad det är nu. Spöregn och svinkallt. Känns som om sommaren redan är förbi, jävla skitväder verkligen.

ÅÅhh... har tänkt så mycket på en massa olika saker under helgen... och som vanligt är allt helt borta när jag väl ska skriva ner allt. Suck på mitt guldfiskminne.

Blir dock störd på vissa saker:
*människor som låtsas vara perfekta. "jamen , jag är inte perfekt... men jag gör mitt bästa!!" (med en medveten underton att den person ÄR perfekt!)
*när saker inte går som jag vill. Typ när jag dammsuger. Fy fan vad irriterande det är när jag fastnar med munstycket under en möbel... *GAAAHHH*
*Skitvädret vi har. Skulle inte växthuseffekten höja jordens värme?? :o
*allt jävla katthår överallt. Jag kommer allvarligt talat bli GALEN snart!!
*på karln när han inte förstår vad jag behöver. Tur han orkar med mig ändå... (och att jag orkar med honom?!? :p )
*föräldrar, helst mammor, som är klassiska pampersmammor. Men fy fan, lämna bubblan och kom ut i verkligheten säger jag bara!!
*på alla sinnessjuka ungdomar som har ihjäl varandra. Jisses, vad är det för fel på dem?? Och exakt vad gjorde 60-talisterna för fel med sin uppfostran av sina barn????

Nehepp. Snart kommer sonen (äntligen älskade, älskade unge!) så bäst jag njuter av lugnet ett tag till...



.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: