eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Open your eyes...

Kategori: Allmänt

X antal "lyckliga" år... Synd bara att det pågått en otrohetsaffär under hela den tiden då... Jag hoppas verkligen att jag skulle inse vad som pågår om det skulle hända mig. Vägra skygglappar säger jag bara!

På tal om otrohet så drömde jag om att jag var det mot fina karln inatt. Som omväxling liksom....  Jättejobbig dröm och jag kände mig helt skamsen när jag vaknade i morse... fast jag inte gjort något fel i verkligheten ju! Galet! Och jag skulle aldrig, aldrig, aldrig vara otrogen eftersom jag vet vad jag har redan. Och det är världens bästa karl faktiskt, trots att det blir fel ibland. Och nu är det bara timmar kvar.... obeskrivlig lycka!

Imorgon är det äntligen midsommarafton. Bästaste tiden på hela året verkligen! Kommer bli gårdsfest med hur mycket folk som helst, helt galet. Men jag hoppas på att det blir roligt och med massa bus. (kan det bli så mycket annat med min familj??)  Wonderful anyhow!

Jaja. Har lekt askungen klart för idag hemma nu, så nu ska jag vidare till päronen och grejja där också. Sen så.... sen blir det mys på högsta nivå!


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: