eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Aouch...

Kategori: Allmänt

Mitt huvud gör ont. Känns som om det ska sprängas snart... Lite dovt, men ändå intensivt... Kan bero på att jag är yberstel i nacken och har... chockartat.... ägnat 50 min åt lite yoga. Galet men sant! Nybörjaryoga dock, bara sträckningsövningar typ och säkert därför jag har ont i skallen nu. Tror inte min kropp är van att få så mycket syra i hjärnan, i lungorna och att få sträcka ut musklerna sådär väldigt som det fått idag... Men det kändes skönt, min kropp behöver verkligen sträckas ut ordentligt och jag ska försöka hålla igång med detta nu. Känner faktiskt ett sug i kroppen efter det också. Helt galet för det har aldrig hänt förrut!

Imorgon är det LilleSkruttens stora dag. Och han har längtat sååå mycket och tjötat och tjötat och tjötat om detta så länge nu! Så medvete om vad en födelsedag innebär! Hoppas bara att han orkar med halvaden på dagis imorgon nu, så han får bjuda sina polare på glass! Pappan kommer upp imorgon vid lunch så de får lite kvalitetstid innan det blir kalasande för resterande familjen imorgonkväll... Härligt, härligt!

Är dödstrött nu och ska hoppa i säng om ett par minuter. Ny härlig dag imorgon och kalasande för hela slanten... :p


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: