eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Faller... faller... faller hjälplöst.

Kategori: Allmänt

LilleSkrutt har sanslöst mycket krupphosta... Har slappat hela dagen idag och när vi gick till affären vid 19 så lät han som en perkulator när han andades. Hoppas verkligen inte att det blir sjukhuset inatt... kan sträcka mig till vårdcentralen imorgon, men är ju tveksam att de kan hjälpa honom isåfall. Suck liksom. Han är ganska pigg iallafall, lite lätt feber, men klagar inte. Duktiga kille! Och han var ju så söt imorse då han gjorde frukost åt trötta mama när jag väl vaknade. Älskade skruttunge!! Ska nog instruera honom hur han ska göra kaffe på morgonen, det här kommer ju bli finemang!! :D

Och jisses... jag vet inte vilken ände jag ska börja i. Tänka sig att allt nystas upp igen, på två sekunder. Men hjärtat vill ju en sak som hjärnan inte anser som logskt. Men är kärlek någonsin logiskt?? Hjärtat klappar hårdare och hårdare.... Jag vet att jag riskerar en sjuhelvetes käftsmäll... IGEN... men jag kan inte leva mitt liv och fortfarande tänka "tänk om". Jag måste ge hundra procent... men det är lång väg dit och han har sååå mycket att bevisa. Helt galet verkligen, vilken jävla helomvändning.... Som vanligt i mitt liv tydligen. :p

Kollar WipeOut nu... underhållande som bara fan! Lilleskrutt ligger och asgarvar mellan hostanfallen...

Tilt ihjärnan just nu. Blev lite matt i lacken...

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: