eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Regn...

Kategori: Allmänt

Satt och tittade på tvn och hörde hur det smattrade emot fönsterblecket. Världens sommarkänsla och vilken lycka. Kan det inte bara regna mer nu så snöhelvetet smälter bort?  Jag vill ha våååår... jag vill ha värme, sol, sommar, knoppar i träden och gröna grästuvor. Jag vill ha sommar och grillkvällar, heta baddagar och glass på stan. Jag vill ha en kall frostig öl på kvällen och kunna sitta ute på balkongen och titta på vattnet vid solnedgången. Jag vill ha det NUUUUU. Snälla?

Har varit en dag blandad med slapphet och effektivitet. Har städat på balkongen och fixat lite hemma. Har varit social med mina söta päron och lekt med sonen. Har haft en bra dag trots att kroppen strejkat. Har haft så satans ont idag... Jävla skit alltså. Men det är bara att bita ihop. Wieehoo.

Ny arbetsdag imorgon och fortsätter så hela veckan. Bara jobb, jobb och åter jobb. Mycket på lördag med kalasande och inflyttningsfest. Och min älskade, fina, underbara, andra hälft kommer snart också. Wonderful.

Borde bli en bra vecka. Jag är dock hungrig JÄMT och det är fruktansvärt jobbigt. Och ikväll höll sötsuget på att ta livet av mig. Kan inte förstå att kroppen verkligen kan kräva socker på ett sånt starkt sätt. Hualigen...

Har en massa funderingar om mycket, men nu blir det sömnprioriteringar igen som vanligt. Nattinatt.


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: