eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Sparvhjärta...

Kategori: Allmänt

Vilka vändningar livet tar. Det är så sanslöst intressant alltså...
Nu är det alledes förtidigt för att säga något om någonting, men jisses vad jag hoppas... Jag hoppas innerligt.

Har haft en toktrevlig gårkväll och den kan ju endast sammanfattas med denna mening: "vem FAN är Jonny?" :D Mina underbara vänner, jag tycker så mycket om dem allesammans... Allt ifrån skämtsamt tjaffs, låg humor, allvarliga disskutioner till seriösa funderingar på livet. Åh, vad vore jag utan mina finaste??

LilleSkrutten har haft krupphosta halva dagen, mindre bra. Jag hoppas han klarar sig bra inatt... Han har dock varit hos sin bästaste kompis idag ifån eftermiddag och bör dyka upp vilken stund som helst. De är så fina kompisens föräldrar. Ringer och frågar om de får låna Skrutten ett tag, hämtar och lämnar vid dörren. Underbart! De bor ju en bit bort, men annars hade jag ju ficat skjuts och hämtat/lämnat honom själv... Nu slipper jag det och det är guld värt verkligen. Har städat och tvättat och läst bok medans han varit borta. Jätteskönt. Har haft kaffebesök vid lunch också... Är så glad att jag har honom. Han är en klippa och det är ju roligt att han tyr sig till mig också, som någon slags mentor...

Ikväll blir det shlagermys med de finaste och lilleskrutt. Underbart. Och mamman ska få dricka lite bira. Jippie!! Ska bli gött, gött, gött...

Och jag saknar. Så oerhört mycket att jag går nästan sönder. Hans fina ord får mig att smälta sönder inombords och jag vill bara ha vår framtid nu. På riktigt. Och på allvar. GAAAAHHH... Jävla kärlek alltså. Underbart, härligt och innerligt med skräckblandad förtjusning...

"Älska mig sönder.
Bara du får göra så... älska mig sönder
och sedan kyssa mig godnatt..."


A just det... Obama is tha shit. For real...


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: