eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Tillbaka till brottsplatsen...

Kategori: Allmänt

Hade en trevlig söndagskväll, trots att hjärnblödningen gjorde sig påmind. Fattar inte att man är så pass gammal och ändå inte tillräckligt vis att se till att man dricker mer vatten när man är ute och svirar?!? Snacka om orutinerad.... Fick äntligen lite kvalitetstid på kvällen iallafall och det var ju sagolikt. Fan också... jag undrar vart det här ska sluta?!

Åkte 07 i morse... kom hem 19 ikväll... Har haft underbara 12 tim på annan ort.

Har haft lite egentid och fått läsa bok alledes ifred. Fått träffa fina fröken och tagit VM i långfika... Handlat en skitsnygg skinnjacka som kostade mer än vad jag nog har råd med just nu. (mina fem miljoner börjar uppenbarligen minska dramatiskt) Gått på stan, tagit tokiga kort och bara pratat, pratat, pratat... Vet inte om vi kom fram till något vettigt, men det var härligt att ses och mysigt att bara få vara... Jag tycker så mycket om fröken och hon är värd så mycket i mitt liv. Jag önskar henne allt gott och jag bara hoppas att hon ska få inre frid snart och få lite tur i livet...
Mötte upp LilleSkrutt vid hemgång så vi hade en härlig tågresa ihop. Urrk... min fina fina lortgris. Så han varit saknad. Fick världens bamsekram när vi möttes och gosh... älskade, älskade, ÄLSKADE sötnos vad härligt att få kramas!!!

Lugn hemmakväll nu, kommer bli en hård vecka... men ledig långhelg så jag ska inte klaga.

Vill ha VÅR nu. Vill ha grönt gräs, blommor, sol och värme... NUU

Och jag blir så sanslöst förbannad på idioter som inte har någon stake...



"You are so adroable my love... so adorable..."

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: