eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Angående ex-relationer...

Kategori: Allmänt

Såg något tvprogram idag där de pratade om att det sämsta man kan göra i sin nya relation är att prata om sina ex. Till viss del håller jag ju självklart med, inte fasen är det kul att höra om partnerns ex och detaljer ikring det. Men samtidigt måste jag ju gå till mig själv och jag vet att jag pratar mycket om mina tidigare pojkvänner. Och visst, det kanske inte är så roligt för min nuvarande karl att höra (och de innan honom också) men samtidigt så är ju mina tidigare pojkar och vad som hänt något som är relevant eftersom de bidragit till att jag är den jag är idag. Alla relationer påverkar en själv mycket, både pojkvänner, vänner, lösa förbindelser, familjen mm... Alla personer som man varit i kontakt med påverkar ju ens egna liv. Så för mig faller det naturligt att prata om dem. Det kanske verkar konstigt men sån är jag.

Har slitit som en dåre idag, men eftersom jag är så ruskigt smart och bra på att planera har det gått bra ändå. Är dock fruktansvärt trött i kroppen och hjärnan... ser dock ljuset i tunneln nu och imorgon... imorgon äntligen är helvetet slut på jobbet OCH min älskade lillaskrutt kommer hem! Alldeles underbart faktiskt. Saknar bara karln nu, sedan är mitt liv fullkomligt! :D

Måste fixa en halv miljard med grejjer i helgen och måndag. För på tisdag drar vi ju på semester och det ska bli fantastiskt skönt!

Jaja. Fixade morsdagspresenten idag också. Kommer bli kalasbra tror jag... :p

Well... godnatt

Kommentarer

  • Millan säger:

    Håller med dig till fullo om relationerna där. Alla man träffar påverkar ju ens liv och hur man är och blir. Man går väl inte direkt in på detaljer hur som helst heller, men en del känns ju självklart att prata om :)



    Ta hand om dig tösen. Saknar dig :)

    2009-06-02 | 15:37:01

Kommentera inlägget här: