eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Dödligt trött...

Kategori: Allmänt

Alltså, idag är en skitdag helt enkelt. Är så satans trött att jag inte orkar med mig själv ens.

Jobbade tidigt och har dessutom sovit som en avdankad alkis i två timmar nästan. Och fortfarande sjukligt trött. Och ont i hela kroppen. Magen håller fan på att ta livet av mig, fick lov att ta tabletter till och med. Och då är det fan illa.
Ska upp imorgonbitti igen och köra på hela dagen. Har noll inspiration.... :(

Vill dricka öl, vill ut och parta, vill hångla med min karl, vill få lite kärlek, vill ha sommar och sol, bra låtar i min telefon, pengar på kontot i överflöd, en lydig son konstant.... Ska det vara förmycket begärt??


"It´s you... I can´t get you off my mind. It´s you... and the mess you left behind..."


.

Kommentarer

  • Kicki säger:

    Nej! Det är verkligen inte för mycket begärt!!

    Men tyvärr är det väl som ngn smart snubbe sa:

    "Att få allting behöver inte nödvändigtvis innebära att man får allting genast."

    2009-05-09 | 18:30:01

Kommentera inlägget här: