eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

"I hope my ship will come...

Kategori: Allmänt

"I hope my ship will come but with my luck I´ll be at the airport then..."

Härlig självinsikt på ett sådär pessimistiskt plan... I like! :p

Håhåjaja... mycket jobb idag och ännu mer imorgon. Hövva. Hoppas bara att allt går vägen, har varit lite snurrigt senaste dagarna då jag haft tankarna på annat håll... (läs; varit rövbakis och stängt av hjärnaktiviteten) Är lite fundersam till varför jag blev så fruktansvärt full eftersom vi inte drack SÅ fruktansvärt mycket, men jag tror jag har kommit på anledningen.

Har skitont i magen nu igen, tror att det är efterdyningar sedan förrut och det känns fan inte bra. En vecka kvar nu, sedan vet jag vad som är trasigt... Kan in på koll och se hur fan det står till, risken är ju att det är någon jävla cysta igen. Hoppas verkligen inte för sist var det återkoll varje månad i ett halvår. SÅÅ kul är det inte att vara på gyn liksom. Men att det är en vecka kvar till kollen innebär ju också att det är en vecka kvar tills jag får hångla med karln! WIIEEHHOO! (och då ska vi hoppa i sängen och slåss om vem som älskar vem mest... ;) )

Läste om Burma idag också, blir så jävla frustrerad av hur fan juntan får bete sig. SKRÄMMANDE är ordet men ännu mer skrämmande är väl kanske att västvärlden inte gör ett skit åt det hela. FNmöten och sånt ger inte ett skit för att sätta dit en korrupt regering som fullständigt skiter i demokratin. SUCK. Fega jävlar som bara ser till sina egna intressen. Burma har inget som USA vill ha tyvärr, alltså gör inte de något. Europa är för fega att starta upp något emot juntan så därför får Burmas folk lida fortfarande. Fatta.... det har sett ut såhär sedan 1968 (tror jag det var). Hopplöst tragiskt.

Ska göra klart det sista nu... sen jobbet igen. Wieehoo...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: