eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Räkningen...

Kategori: Allmänt

Idag kom den med posten. Karln tyckte jag var helskum som blev lycklig över en räkning för nya lägenheten... men det stod ju mitt och karlns namn längst upp och det såg bara så fantastiskt vackert ut tillsammans! ÅH som jag längtar!!

Har haft en fin helg, klarade mig ifrån diverse sjukdomar (tro på fan, man KAN sova bort det mesta) och mycket var väl tack vare att fina karln kom på fredagskvällen och gav mig kärlek över hela helgen. Hua, som jag älskar den där människan. Och dessutom fick jag min present också, ett jättefint armband som bara skrek mig om det... Han vet precis vad jag tycker om den där lilla fulingen. Det är så vackert iallafall och det räcker med att bara titta på det så blir jag lycklig!

Hann grejja klart hos päronen också, operation total makeover i ett av rummen... Blir nog skitbra när det väl blir klart! Känns jävligt bra att jag och karln lyckades tapetsera i två dagar utan att ens bli lite småsura på varandra, det bådar gott inför framtiden då vi ska grejja i vårt eget hem. Två pedanter och en drös med ungar, det kan ju bara sluta på ett eller annat sätt? Och just nu verkar det ju luta åt att det skulle gå vägen utan blodvite iallafall...

Är sjukt trött idag... inte så konstigt kanske eftersom vi sov alldeles för lite inatt och gick upp med tuppen typ. Hua. Ville ju aldrig lämna sängen egentligen, det är så fantastiskt skönt att sova och dessutom hade jag ju en underbar karl i sängen som hade ena handen på den sparkande bädismagen och dessutom gosade han mig i nacken... Karln alltså... inte bädisen. Det är kärlek det.
Var över till grannen nyss och käkade lite födelsedagstårta. Dock var inte själva födelsedagsbarnet hemma, men tårtan var ju god iallafall! ;) Är snuskigt trött nu och ska slänga mig i sängen alldeles strax faktiskt. Haha. Måste nog vara rekordtidigt! :D


Har 11 pass kvar på jobbet nu... och idag avklarade jag sista badrummet, så morgondagen blir rättså lugn. Ska väl göra storstäd i foajén eller gästtoan typ. Men thats about it. Känns bra och min kropp är tacksam... börjar göra skitont nu på allvar och själva magen har börjat värka också. Vet inte riktigt vad det kan vara, men det är väl en kombination av stress, överarbetning, flytt, fibro och bädis antar jag. Men som sagt, det är bara 11 pass kvar.... 11 pass... 11 pass.... :D
Ska till MVC på torsdag och göra en överjävligt äcklig glykosbelastning igen och då ska jag passa på att be barnmorskan att kolla upp mig lite. Känner mig inte alls bra faktiskt men det är svårt att sätta fingret på exakt vad det är som stör eller känns fel i kroppen. Mystigt och jävligt jobbigt.


Det var ju faktiskt något vettigt jag skulle skriva om också, men guldfiskhjärnan slog visst till igen så det har jag glömt nu... Känns ju sisådär.



                              "Jag har glömt vad alla heter. Så nu kallar jag alla för Nähmenhej!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: