eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

En helt vanlig dag...

Kategori: Allmänt

Det har känts som en sån idag. Helt värdelöst när jag tänker efter... Åkte ifrån fina karln imorse, känns som HUNDRA år sedan. Kom hem, fikade med söttösen och sedan har jag bara degat. Jesus vilken idiotdag. Varför skulle bror och jag ha samma födelsedag för då?? Helt idiotiskt. Kommer alla mina födelsedagar vara såhär nördiga så kan jag ju skita i att fylla helt och hållet.

Har haft en alldeles underbar helg iallafall och det finns mycket att skriva om det egentligen... men jag nöjer mig med att bara säga att folket där uppe är underbara och att min karl är sagolik. Fantastiskt. Och jag längtar så enormt mycket efter vår lägenhet och vår framtid som bara väntar på oss. Att få vakna upp brevid kärleken varje morgon och aldrig känna stress över att det snart blir hemresa igen. Hua. Vill ju vara med honom jue. Jämt. TUR det bara är några dagar kvar innan sötgröten kommer hit och ger frun lite kärlek igen!!!

Saknar min fina skrutt så jag nästan går sönder inuti. Han kommer hem nästa söndag (!!!!!) och jag hoppas innerligt att veckan kommer gå fort som stryk så jag inte avlider av sorg, ångest och saknad. Min fina lilla skrutt. Blev helt grinfärdig när han ringde idag och sa grattis.

Har varit orolig som fan över bebben i helgen, han har inte alls betett sig som han brukar och det skrämde fan skiten ur mig. Halva lördagen och hela söndagen var han kollugn och det är något den lilla har oerhört svårt för i vanliga fall. Satt till och med på tågen imorse och undrade om han hade sagt upp sig där inne eller hur tusan det var ställt!?! Läskigt som fan kan jag meddela. Men efter att jag degat här hemma så har bebben gjort sig hörd så nu är jag lugn igen. Elaka bebbe, börja skrämma slag på mamma sin redan nu!! Vart ska det här sluta?!? :S

Drömde btw om Honom härom natten... Han hade knarkat ihjäl sig. Hur ska man tolka det????



Nu blir det bädden... är så jävla yr att jag knappt kan skriva på datorn längre! Och imorgon ska doktorn få ge sin dom ang armen/handen/tummen. Spännande! :o



Natt!

Kommentarer

  • Kicki säger:

    Angående din dröm är det nog ett tecken på det avslut du tidigare kände att du behövde. Det är säkert som om kroppen lagt det totalt bakom sig och nu till 100% är redo för den lycka som väntar och kommer lagom till jul:) I miss you! <3

    2009-10-27 | 16:59:31

Kommentera inlägget här: