eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Nu är det näääära...

Kategori: Allmänt

Vi har vickat och vickat och vickat och vickat lite till... NU sitter tanden SÅ löst att det borde bara vara en tidsfråga innan den kommer ut! Vi hoppas på att den ryker vid fruktstunden imorgon i skolan... Spännande både för skrutten och mamma, för kan det vara så att tandfeén kommer på besök då?? :D

Har haft en bra dag idag... sov till nio och käkade frulle med skrutten till tonerna av barnprogram. Bumbibjörnarna is tha shit säger jag bara! Sedan fanns det liksom ingen återvändo, jag fick lov att ta tag i min lägenhet och sanera den. Skönt nu iallafall, har gjort allt utom att torka golven! (yoghurtfläckarna kan vara kvar någon dag till känner jag... orka vara pedantiskt liksom.. *gapskratt* )
Sedan lyckades jag lura iväg en väninna till världens godaste pastasalladsställe, så vi blev mätta och belåtna. Dessutom så hittade jag på delar till min outfit till maskeraden om två veckor OCH så fick jag gossa med bebis. Världens sötaste lilla fröken, så härligt att få vara i närheten av en liten en igen. Och bra att öva att hålla reda på två samtidigt liksom, det står ju inte på förrens lille kotten kommer ut här och då sitter jag ju där med två busungar som ska ha uppmärksamhet. Blir tufft kan jag lova. Fast mycket handlar väl om hur snäll eller elak den lille kommer bli. Stackarn kommer väl bli ett jäklarns bihang som bara får slinka med och känna sig allmänt bortglömd... :S
Vidare så drog vi på bio jag och skrutten, filmen var bra och skrutten garvade glatt ett par gånger. Mamma satt både med ett leende på läpparna och med tårar i ögonen. BRA film... alla tummar UPP!! :D Ungarna kommer ju ha mycket att prata om i skolan imorgon då typ hela skruttens klass var där idag också!

Urrk... har massor som jag skulle behöva få ur mig... men jag nöjer mig med att säga att det är TUR att JAG är så jävla BRA alltså!!!! :D Jag har upptäckt att jag är förskräckligt hemsk på att dömma andra och säga vad jag tycker och tänker om saker... jag är nog lite för negativ mellan varven och då är det ju verkligen tur att jag själv är helt felfri. MOUHAHAHA. Eller hur det nu var.... :P

Åh, längtar tills nästa helg. På torsdag ska jag till min fina karl och fy vad jag saknar honom. På fredag ska jag ut till knölvalen och gå igenom skruttens gamla bebiskläder som hon lånat för 6 år sedan... (höhö) På lördag ska vi ut till de underbara släktingarna och bara mysa i deras fantastiska hus och på söndag tillbaka till stan igen. Måndag morgon åker fröken hem hit igen och kommer sakna sin nya hemstad direkt. För att knyta ihop säcken: Nu är det nääääära... :D

Btw så har fröken en önskelista faktiskt:

*Lanza´s kokonutbalsam
*Klippning hos favvofrisörn. Skulle behöva slingning också iofs... dyrt... suck.
*Mörka handukar (både stora och små)


HÖVVA... snart blir det bädden här. Nybäddat i rena sängkläder. DET är vardagslyx! :D

 

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: