eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

jävla skiiiiiit vad trött jag blir...

Kategori: Allmänt

Nu håller kroppen fan på att ge upp fullständigt på mig. Urrk på turkburk vad det värker i den. Inte roligt för fem öre alltså.
Det är höst så jag förstår ju varför men det är ju fortfarande lika jävla jobbigt. Har inte tid, ork eller lust med att det ska krångla nu. Finns INGET utrymme för det här. Och det finns liksom inga alternativ än att fortsätta jobba i två månader till... sen får jag ta det lungt. Eller lugnare iallafall. Koncentrera mig på packningen, städningen och flytten. På det nya livet. Underbart trevligt och det ska bli så förbannat SKÖNT trots att det är en miljard med saker som ska ordnas rent praktiskt. Men jag har en plan... det känns skönt för kontrollfreaket.

Men idag blev ju en sak avklarad iallafall... försäkringen är klar för lägenheten, dubbelt en månad och vi är alla försäkrade på nya stället. NICE! Jag gillar verkligen försäljare som kontaktar en när man gjort flyttanmälan och som fixar allt sånt här åt en! :D Ska kontakta elbolaget och prata med dem om förflyttning också.

Skolan är avklarad, skrutten är inskriven och väntas i januari. SKITNICE. OCh skolan här hemma är kontaktad, ska skriva på något papper och sedan är det också klart. Så det är bara en sak kvar sen och när det är gjort är ALLT pappersskit avklarat och jag kan slappna av helt och hållet på den fronten. Lovely.

Skrutten hade naturdag i skolan dag... de hade haft en jättehärlig dag alla barn och de fick så mycket beröm av fröken att det knappt var sant... De hade skött sig exemplariskt! Känns skönt att höra eftersom skrutten har en tendens att blir lite väl stissig.

Urrk. Ska ta min arma kropp och knoppa strax. Hua...


Saknar, saknar, saknar... hjärtat är inte helt utan hono

Kommentarer

  • Millan säger:

    Tösasöt. Skulle önska att jag kunde skicka något vettigt piller på burk till dig så att din kropp fick må bra igen. kramar försiktigt om

    2009-09-17 | 19:58:04

Kommentera inlägget här: