eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Politiskt korrekt?

Kategori: Allmänt


Nej, det orkar jag inte vara idag.

Smärtan är faktiskt bättre nu, iallafall fibrovärken. Har nu "bara" den vanliga smärtan i form av foglossning och sammandragningar... wieehoo.
Har haft flera helt okey dagar nu, trots det elaka och sura humöret, jag har till och med fått saker gjorda här hemma. Dock så är det stor städdag imorgon samt äntligen dags för en tripp till soptippen med päronen. NICE! Börjar få lite ordning med packningen och sånt nu, det känns great. Känner mig en smula stressad över allt sånt, jag ser ju hur mycket som måste göras - hela tiden jag är hemma - men det är ju bara att ta en sak i taget.
Jag hoppas verkligen att ansökan går igenom på fk nu, annars blir jag lite kinkig. Hemma kommer jag ju vara ändå men det vore ju toppnice om det klaffade som det skulle... hur som haver, under den månaden hinner jag ju göra väldigt mycket eftersom skrutten kommer vara i skolan på dagarna och jag inte behöver dra till jobbet alls... Men jag vill ju få allt gjort NU, helst i förrgår, jag vill flytta NU och bo med karln NU. Saknar, saknar, saknar så jag fan snart dör. Och jag blir ju sådär stördt jobbig i tanken när vi inte sett på länge. Avskyr när det blir sådär och jag tänker så negativt och överjävligt... jag hoppas innerligt att han kommer ner som han sagt nu, annars kommer jag nog bli jävligt bitter och känna mig helt övergiven. Han missar så mycket, det är så surt... Åh, vilken bitterfitta jag kan vara ibland.

Har drömt skumt senaste dagarna... Mestadels en massa sexuella saker eftersom jag är en smula understimulerad, men det har dykt upp minnen ifrån förr i drömmarna också. Fy fan vad jag känner mig bitter ibland. På livet, alla trassliga relationer, hur de slutat, hur de börjat, hur fan man tänkte och varför det aldrig blev som man hoppades?!
Det är väl bara att bita ihop och gilla läget... Inse att man blir erfarenheter rikare för varje dag som går. Tänk när man var i tonåren och trodde naivt att man visste allt i livet?! Haha.

Nepp... det blev visst bara verbalt ordbajsande idag också. Whatever liksom... :p



...I gotta feeling...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: