eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

I morgon drar vi!

Kategori: Allmänt

Hem till päronen och vännerna och det ska bli så skönt! Slappa lite, träffa fina vänner och bara ha det bra!

Gårdagen spenderades i badrummet, skrubbade golv, väggar och tak och stod sedan med händerna i avloppet... jättemysigt och härligt... eller hur det nu var? Välbehövligt i varje fall, tror inte de tidigare hyresgästerna gjort rent där på vääääldigt länge. Yackit. Fixade med det mesta hemma, dammsög, vek tvätt, diskade och så vidare. Alla saker som tydligen är kvinnans lott i livet. Lillskruttan var vaken mestadels hela dagen men skötte sig rätt bra ändå. Hon fördriver ju tiden med att äta på händerna och dreggla...

Diskade efter maten igår också och självklart lyckades jag smälla i fingret, eller rättare sagt under nageln, i en av metallpiggarna på diskstället så det rann blod yberalles... har nu skitont i fingret kan jag lova och jag vill inte ta bort plåstret för att se hur det gick riktigt. Urrk.

Bla, bla, bla....

Har grym ångest över ekonomin igen... nu är det nära bristningsgränsen liksom. Fy fan vilket jävla skit. Kan man kloona sig själv så jag både kan ta hand om ungarna och hemmet samtidigt som jag kan jobba heltid? Måste nog uppfinna en sån maskin!


Ska ta och börja packa lite idag, tänkte ta med så lite som möjligt ner iom att det kommer komma mycket saker upp igen då jag ska på klädbytardag och inhandla lite paltor för en billig peng till ungarna...

Idag börjar den vilda jakten på kattvakt också... ska se om någon av grannarna kan passa dem eller om knölvalen måste kirra biffen. Intressant? Oja.

Nepp. Orka bry.

Trevlig valborg allesammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: