eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Tröttmössa...

Kategori: Allmänt

Lilla skrutten var i skolan idag... min fina ettakladdare! :D Han var taggad till max och skoldagen förflöt utan större problem. Jag och lillskruttan var med första stunden på dagen och gick hem efter fikarasten... och här uppe så bjuder skolan alla föräldrar på fika såhär första skoldagen. Sånt gillar vi!
Gick hem, fick besök av karlns syster och hennes sambo och senare kom även lilla farmor och hälsade på skruttan. Hann med en sväng till stan innan det var dags att hämta skrutten i skolan. Var till BVC och hämtade nya vitaminer och fick även med sånhär härlig lila vätska att pensla torsken på skruttan också... jävla braig bvctant alltså. Har tid nästa onsdag så det ska bli intressant att se vad heffaklumpen väger nu. Tjockisen alltså... Köpte även vårtmedel till skrutten, den här oidentifierade grejjen på hans fot visade sig ju vara en vårta precis som jag misstänkte... Hoppas att medlet hjälper, vårtan sitter ju rätt dumt till på foten.

Åh, bläch... är så jävla trött att jag inte ens orkar skriva rätt... suck...

Ger mig för idag, orka vara seriös...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: