eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Imorgon äntligen!!!

Kategori: Allmänt

DÅ ska jag möta upp pappan och skrutten... som jag har saknat den lilla parveln, det ska bli så skönt att få återgå till vardagen så som den brukar vara. Att få ha skrutten hemma igen, att få ha hela familjen samlad! Visst är det tokskönt att få vara "barnfri" (haha... det är jag ju inte längre...) och det är mysigt att få sakna honom också... men shit vad det är tomt och konstigt när han är borta.

Idag har vi haft farmor på besök hela eftermiddagen... Hon skulle in till stan och då kan hon ju inte hålla sig borta ifrån hennes lilla prinsessa utan kom förbi här så vi har fikat och pratat en himla massa om allt möjligt. Hon är så jäkla härlig alltså!!! Och jag ser verkligen fram emot att karlns släkt och min släkt ska få träffas... Jag kan meddela att det kommer inte vara tyst en halv sekund ens!!! :D

Hade fått paket idag också... Ett fint kort och en body till lillskruttan och så ett grattiskort med en peng i till skrutten lite i förskott. Utav världens bästaste dagmamma!!! Hon är ju bara för himla go, jag blev alldeles tårögd när jag öppnade det... Tänka sig att vi har så många bra människor omkring oss, som bryr sig om och tänker på oss. Det känns så tryggt att veta. Och det värmer i hjärtat...

Håller på att laga mat nu, mellan allt kringbubbande på lillskruttan... Gav henne ersättning nyss, handlade en ny napp till flaskan och nu tog hon den utan problem. Gött var det tydligen! MEen gasig i magen är hon fortfarande... undrar vad det är för mat jag äter hon reagerar på egentligen? Jag avlider ju om det är all cheerios jag trycker i mig om dagarna? Fy fan, jag kommer snart se ut som en såndär frukostring alltså! HAHA!

Åh... saknar min karl. Vill hångla upp honom nu känner jag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: