eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Kalsongmaffian!

Kategori: Allmänt

Alltså... pojkarna i min familj är ju helt sagolika. Den mindre varianten har sprungit runt i sina kalsoner och lekt med sin tatueringsmaskin gjord av lego halva dagen. Han har tatuerat mig, karln och lillasyster till förbannelse... Sedan har han skuttat runt och varit trotsig ända tills det var dags för innebandyn... sedan har han varit rättså lugn faktiskt. Den större varianten har även han gått runt i kalsonger, inte skruttens dock, och drygat sig hysteriskt. Han kan då bete sig totalt omanligt så jag bara bryter ihop. Är det en tjej jag bor med egentligen? Han får mig att garva halvt ihjäl mig iallafall... det är ju sanslöst bra! :D

Gick igenom mobilen idag också... behövde rensa bland smsen och så gick jag igenom bilder jag tagit. Där hittar jag en bild karln tagit med ett kärleksmeddelande någongång då jag inte sett det. Oerhört uppskattat och jag bara flinade! :D Kollade när det är taget och det var ju före jul liksom och jag har inte sett det förrens nu... Humor!

Karln är på rep nu så vi har varit ensamma jag och barnen... Åt middag, kollade på tvn och sedan kastade jag ungarna i badet. Den stora i badkaret och den lilla i baljan. Kastade och kastade föresten... det gjorde jag ju såklart inte... men de blev rena och fina tillslut iallafall. Och lillskruttan bajsade ju INTE i vattnet som omväxling skönt nog. Har haft en lugn kväll helt enkelt och snart blir det nog natten för min del. Är sjukt trött som vanligt.

Har en massa saker jag funderar på men som vanligt är det oerhört svårt att ens komma ihåg allt som passerar i tankebanan om dagarna med framförallt är det svårt att få ner det i skrift. LOAD liksom.


Jaja. Som min ohängde syltrygg till lillebror skulle ha sagt: ORKA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: