eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

En jävla massa lappmögel...

Kategori: Allmänt

Å herrejesus vad det har snöat senaste dygnet. HolyMoses. Har aldrig sett såhär mycket snö tror jag... ever liksom! Helt galet!
Har skottat en sväng idag, både balkongen och nere på gången. Shit, det var fan lite halvdrygt kan jag lova... och det snöade ju igen rätt snabbt. Suck!

Skrutt skulle ha gått till skolan idag eftersom förkylningen verkar ha gett med sig... men så började han dagen med att skälla som en hund så det var ju bara att ställa in liksom. Känns inte schysst att lämna honom i skolan när han låter sådär. Han har iofs klarat sig utan medicin och han har varit pigg hela dagen så imorgon är det nya friska tag som gäller!! Karln ska nog också återgå till arbetet imorgon efter två dagars soffdegande och datanördande under tiden han varit sjuk.

Har VM i förvärkar nu igen, satan vad ont det gör. Har varit rättså lungt i typ två dagar nu, så det är väl bara att hålla tummarna för att det snart kör igång på riktigt snart. Längtar ihjäl mig efter lille bädis och jag är så sjukt less på att vara tjock och otymplig... Jag vill kunna gå i mina vanliga kläder, mina jeans, kunna ha kortare tröjor utan att hela magen syns, kunna röra mig normalt och att framför allt sova på mage!!!! Och att ha sex. Jisses. Saknar det enormt. Är liksom inte så kul att försöka nu, jag är så stor, karln är inte så intresserad av det när han känner bädis hicka eller sparka för fullt... Kul liksom, känner mig helt okvinnlig ibland. Jaja... snart är det slut på det här och då har vi förhoppningsvis en underbar liten skrutt att snuffla på dagarna i ändå. Förstå vad skönt att få gnälla över sömnbrist, bajsblöjor, skrik nätterna igenom... underbart! Har varit gravid så jäklarns länge nu, 11 månader tror jag det är... minus de där 3 veckorna efter missfallet då. Urrk. Fan, känner mig som en halv elefant ju!!! :O

Nepp, ska göra något vettigt nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: