eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Suck, pust och stöööööön...

Kategori: Allmänt

Jag tycker bädis borde komma ut snart nu... jag orkar inte vara fet och otymplig längre. Faktiskt. Och jag längtar så grönjävligt efter den lilla skitungen nu att jag nästan avlider.
Fet och fet iofs... har knappt gått upp något alls egentligen och det känns ju väldigt skönt. Oförskämt skönt då jag vet många andra gått upp hur mycket som helst när de väntat barn. Min kropp skulle aldrig orka en viktuppgång på mer än vad den gör tror jag, så det känns ju rätt bra att den inte går upp mer liksom. Låg ett par kilo över min normalvikt när jag blev gravid med kotten, kände mig väldigt otränad jämnfört med hur jag såg ut för ett par år sedan, men under graviditeten har jag knappt lagt på mig något alls. Jag hoppas ju innerligt att jag kommer gå ned det snabbt för sen jäklarns ska jag bli smal och smäcker så det står härliga till. Och tatuerad också. Mouhaha. Karln håller på med en skiss åt frun nu, det kommer bli skitbra när det blir klart. Först ska ju den jag redan har åtgärdas men sedan ska vi börja på att göra en 3/4ärm med typiska jagmotiv. Ååhh... pain is temporary, glory is forever!

På tal om det så är ju karln utom vettet... han kom hem i fredags och visade upp sin handled. Där står mitt namn fint och prydligt. Jisses, blev ju helt generad och började nästan gråta. Jävla goding alltså!! Han som tydligen lovat sig själv att aldrig skriva in någons namn (bortsett ifrån sina eventuella barn då skulle jag tro) och så gjorde han det nu. Man kan ju bli lycklig för mindre liksom! :D Finaste människan i hela världen, förstå att jag älskar honom så jävla mycket... speciellt när han är sådär jävla söt.

Har haft svärmor här på besök idag, hon och hennes sambo som i vanliga fall knappt säger halv fem. Men idag pratade han faktiskt flera meningar!! Shit, det tar sig liksom!! :D Men på grund av besöket så hoppade vi skruttens innebandyträning idag och kör på nya friska tag nästa söndag. Är ju så jävla klockrent, hans träning är på söndagarna och på skolan som ligger alldeles brevid här där vi bor. Noll gångavstånd alltså, för egentligen skulle träningen vara på torsdagskvällarna och på andra sidan stan. HUA vad drygt att dra dit med bäbis och skrutt varje gång liksom... så, hur som helst är det flyttat och det passar ju oss oförskämt bra helt enkelt. Men som sagt, skrutt var ju laddad att träna idag, men vi kom överens om att hoppa den idag.

Vi har haft en skön helg, karln var hemma ifrån jobbet igår så vi fick en heldag att bara dega på. Ovärdeligt! Idag har det också varit härligt, har engagerat mig och lagat mat och så var vi duktiga och städade imorse. Wiehoo vilka pluspoäng. Till och med skrutten städade i sitt rum, kors i taket. Han brukar ju plocka iordning, men ibland är det ju sanslöst vad han är dryg och trotsar. Hua. SÅ idag blev det en guldstjärna i kanten för gossen! Dock så har han ju haft överdrivet mycket energi idag den lilla parveln, kan inte förstå att han ska låta så mycket hela tiden. Konstant pillande och grejjande med saker så man blir ju nästan galen. Men det är ingen brist på fantasi iallafall och det är ju rätt skönt det. Skulle vägra ett mjäkigt och lungt barn som inte kan sysselsätta sig självt.

Vad har hänt annars då? Tjao... inte så mycket. Livet går sin gilla gång här uppe och jag är så förbannat lycklig över att bo här. Jag slipper alla intriger och skitsnack, alla jävla idioter som håller på jiddrar för att de inte har något bättre för sig. Så utmattad på allt sånt och jag är så glad över att jag kan välja om jag vill vara delaktig i det nu eller om jag vill ignorera totalt. Jag lever här i min egna värld och det trivs jag så bra med. Bara bädis kommer nu så är hela livet komplett.

Ajust det! Igår höll datorn på å muppade sig som vanligt. Jetplanet var på väg att lyfta hela tiden och den jävla idioten stängde av sig själv ett par gånger. Blir så jävla frustrerad att jag bara vill kasta ut den när den håller på sådär. Men så blåste jag lite och vevade med den i luften (har testade det förrut, dock utan något som helst bra resultat) men igår så tog det tydligen skruv... Datorn fungerar felfritt och den låter INGENTING!!! Amazing!!!! Tänka sig att den kanske slipper åka till Holland i tre veckor för reparation nu?? Vore ju fantastiskt härligt för jag tycker inte om att leva mitt liv utan dator. Tragiskt men sant!

Karln har dragit på rep nu, ska kasta in skitungen i badet nu och sedan sätta mig och slösurfa lite till. Ljuva söndag! Ljuva liv! :D


*pouff*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: