eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Snabb uppdate...

Kategori: Allmänt

Jaha. Har hänt så oerhört mycket spännande senaste tiden... både med lillskruttan och med våra vänner och bekanta men som vanligt har jag varken ork eller tid att gå igenom allt nu. Får ta det pö om pö när det dyker upp liksom.

Jag och skruttan lever och mår bra iallafall. Vi njuter dagarna i ända av det alldeles sagolika sommarvädret, vi svettas ikapp och hon är så jävla go nu att det knappt är sant. Lär sig nya saker nästan varje dag. Hur mysigt är det inte när man vaknar på morgonen av att hon ligger på mage i spjälsängen och tittar på mig med hennes stooora vackra ögon och hon lägger av ett gigantiskt tokflin!? Världens vackraste unge, det är ju säkert det.

Pratade med skrutten idag... han är fortfarande hos pappa sin och jag saknar honom så kopiöst supermycket att jag blir helt grinfärdig att bara tänka på det. Bara några veckor kvar nu, sedan är han hemma igen och vi får återkomma till vardagen och allt gnäll det innebär... :)

Karln ja... han är på rep i vanlig ordning. Äckelkär är jag i honom... nästan jämt i allafall beroende på hur mycket han fixat med markservicen... ;) Det är magiskt att han får mig att känna så förbannat mycket hela tiden. Jag är så lycklig men ändå så galet rädd. Han är ju liksom hela min värld. Han och ungarna. Det är liksom VI nu och det hoppas jag att det alltid kommer vara. Stort, skrämmande och så underbart. Känslorna liksom ramlar över mig ibland när jag sätter allt i ett större perspektiv. För att citera Kelly Clarksson "my life would suck without you" för det är precis så det är och jag är så tacksam att han är den fantastiska och underbara människan som han är. Kärlek det!


Har varit ute på äventyr både igår och idag och fått sjukt mycket frisk luft... känner mig helt slut som artist. Trött i ögat, värk i kroppen och ont i tassarna pga sjuhundraelva skavsår... (nejdå... tre bara) Man måste ju älska sommaren! :D Duschen, soffan och sen sängen. Låter som en strålande plan... hinner jag däcka 21.30 måntro?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: