eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

SOMMARLOOOOOV!!!

Kategori: Allmänt

Tänka sig att min lilla skrutt nu är en stor kille som för första gången får ha ett långt sommarlov då han är helt ledig ifrån allt vad skola och barnomsorg heter! Underbart och han är SÅ glad!

Har hänt så fantastiskt mycket härligt senaste tiden. Har glömt hälften men försöker ta med det mest intressanta... De bästaste folket hemifrån kom upp förra helgen och hälsade på. Alldels sagolikt trevligt, en massa mys och kärlek med karln. En harmonisk helg liksom. Skrutt var till tandläkaren också, fick dessutom godkänt på sånär ett misstänkt hål de ska avvakta med... känns ju jävligt stabilt!
Sedan var det sista veckan i skolan för skrutten, var vårmusikal och sånt.... Jag slappade hemma under dagarna och njöt av solen i fulla drag medans skrutten gjorde det sista i skolan. Sedan var det avslutning på torsdagskvällen.. så duktiga ungar i kyrkan, jag grinade ju en skvätt såklart. Skruttens pappa kom upp med familjen i släptåg, jag vet att skrutten uppskattade det enormt och såklart bröt an ihop när de åkte hem. Min fina, fina unge. Vi satt och kramades i köket efteråt, ungen satt och ulkade och beklagade sig att "det är såhär jobbigt nu igen mamma..." Urrk vad det gör ont i hjärtat då.... Fällde väl en tår även då... suck.
I fredags var det student, det var mulet och jävligt hela dagen med studenttåget var fint (jovisst sörru... jag stod där blaskögd även då...) och studentmiddagen var härlig! Karlns släkt är ju alldeles fantastisk rolig alltså... :D
Igår började lillfröken bli snorig och idag har hon haft tokhög feber och snorat gärnet!!! Vi skulle på dop idag och det gick ju över förväntan då lillskruttan var mindre gnällig där än hemma... Hua. Lider med henne verkligen...

Imorgon ska jag och den absolut bästaste grannen ta en tripp på stan tror jag, om lillan är piggare och orkar med såklart... jag behöver desperat inhandla en ny telefon eftersom min är på väg att självdö. Suck. Jag och tekniska pryttlar alltså... kommer bli sanslöst jobbigt att lära sig en ny modell ju. :(

Kattfan är fortfarande borta, trots lappar och efterlysning... har fått svar ifrån sierskan och hon hade ju relativt positivt besked iallafall... men ingen katt så långt ögat når ännu. Får se hur det går.
Inväntar svar ifrån vår hyresvärd också. De har klagat på vår kattbräda vi har ifrån balkongen till förrådstaket för att underlätta för katterna. Och det ska bli väldigt intressant att höra varför de vill att vi ska ta bort den... för jag kommer bli rabiat tror jag, sicka jävla nötter!!


Kollar på hairspray nu på tvn. Rätt underhållande men jag är trött som ett jävla as.

Håller på att mentalt förbereda för mitt fina inlägg här snart... det är så rackarns intressant när jag sitter och studerar folk runtomkring mig. Skillnaderna mellan kvinnor och män... så spännande. Men det lär väl inte bli klart än på ett tag tror jag, speciellt nu när lillan är kinkig och mer krävande. tur för henne att hon är förbannat vacker!

Well. Jag lever och mår relativt bra. Kroppen gör ont och jag blir sanslöst less ibland. Men sånt är livet har jag märkt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: