eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Prima ballerina...

Kategori: Allmänt

Alltså... jag tror jag är tillsammans med ett rikspucko. Eller möjligtvis en transa?! Han har iallafall någon konstig fetish att leka ballerina i tid och otid. Oerhört manligt måste jag säga... ;) Det ser ju helt stördt ut och jag garvar ihjäl mig varje gång! Hade lite kvalitetsmys igår och det var ju alldeles fantastiskt trevligt! Dock så känner jag mig fruktansvärt otymplig, ovig och otränad så det blir ju liksom inte som jag vill alla gånger. Suck på min kropp.

Skruttan började morgonen med att le en massa, sedan gav hon av en kaskadspya på mig och sen avslutade hon det hela med att bajsa hela blöjan och kläderna fulla innan hon slocknade som en avdankad alkis och har snart sovit i två timmar. Givetvis så sanerades hon först... :P

Skrutten har ont i magen den stackaren.... När jag hämtade i skolan igår sa läraren att han haft ont i magen i stort sätt hela dagen och att han var inne på rasten och vilade. Han var hängig under eftermiddagen och kvällen, bitvis såg han helt slut ut så jag blev orolig att det var någon allvarligt på ingående. Skrutten är inte den som ratar pannkaka (han åt EN) och han är inte den som klagar i första taget... urrk... men han slocknade tillslut och sov hela natten förutom en uppvakning vid midnatt. Imorse sa han att han hade lite ont i magen igen men han är i skolan ändå så får läraren ringa om det bli värre helt enkelt. Jag tror att han har ont eftersom det varit så otroligt mycket för honom senaste tiden. Jisses, han måste ju vara helt slut efter all omställning och alla intryck liksom... inte konstigt att det kan börja göra lite ont då... Jag hoppas innerligt att det inte är någon allergi eller så som spökar bara, men det märks ju om magontet blir ihållande för isåfall lär vi ju ta och undersöka varför det gör ont.

Skrutten var ju klockren igårkväll iallafall, han och karln satt och byggde ihop starwarslegot och jag satt och kollade på tvn. De pratade på nyheterna att staten funderar på att höja skatten på godis (vilket är HELT JÄVLA SJUKT, hur i helvete tänker de? Och ska staten styra precis ALLT... "Nej, nu äter svenskarna förmycket godis och det är inte bra, så då höjer vi skatten lite så kanske befolkningen drar ned på sockerintaget och staten får ju in lite extra pengar vi kan lägga på våra feta bonusar istället... " GGGAAAHHHHH!!! ) Hur som helst så sa jag till karln att det var ju galet att de vill höja skatten varpå skrutten lyfter huvudet ifrån legot och säger: -"Vaddå spöa katten?!" Jesus vad jag skrattade... :D Jäkla gofis alltså!

Har möblerat om klart nu, blir ju inte sådär superbra men det får la duga tills vi har råd att köpa lite nya möbler. Vilket lär dröja eftersom ekonomin är urusel just nu. Fy fan säger jag bara, jag vcet inte riktigt hur jag ska fixa dethär faktiskt. Pengarna försvinner snabbare än blixten och oron för ekonomin bidrar ju till stressen. Jävla ekorrhjul. Eller "tallefjant" som skrutten skulle sagt! :D

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: