eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Vilken härlig dag!

Kategori: Allmänt

Har lekt med knölvalen större delen av dagen... grymt härligt och vi har pratat en massa skit och skrattat en hel del. Tror både hon och jag mådde mycket bättre efter att ha fått lite tid tillsammans.
Hon kom på förmiddagen, jag och skruttan hade varit uppe någon timme och sen fikade vi lite innan vi tog en tripp ned till stan. Strosade runt lite, hittade en lekställning till lillan, typ som ett babygym fast stående liksom. Var en total fullpoängare, hon diggade det rejält! Lunchade på donken, äntligen, och väl hemma igen tog vi en fika återigen. Satt och kacklade lite mer skit och vilade tassarna innan vi skulle iväg och handla godis... Precis då kom karln ifrån jobbet, svirade om och hann smita på fest innan vi tjejjer kom hem ifrån affären. Strax därpå åkte knölvalen hem till familjen och jag blev själv men tystheten och lugnet. Lillan? Jaa... hon sov som en stock! Har suttit i soffan och degat, youtubat musik, ätit godis så det sprutar ur öronen och tittat på både tvn och min underbara dotter som sover här brevid... Ska ta och borsta tänderna och bädda ner mig i soffan för att titta på favoritfilmen Speed på fyran i väntan på att karln kommer hem... när nu det blir. Har sett filmen typ hundra gånger, men den är ju så jävla bra!

Bla, bla, bla...

Imorgon SKA jag fixa klart i sovrummet.

Och just det... höjdpunkten idag var ju att äta frukost samtidigt som det mullrade på av åskan. Gotta love it! Synd att det bara var lite muller och inget rejält oväder. Fasen, jag vill ju att det ska skallra i rutorna ju!! :D


Oh well... nu blir det date med Keanu Reeves!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: