eyesan

Galet kär sambo och nybliven trebarnsmamma med funderingar kring livet, vänskap och kärlek...

Sex on fire...

Kategori: Allmänt

Sjukt jävla bra låt av KOL. I like.

Nu är det inte lång tid kvar tills konserten med bästa Daughtry. God damn it vad jag längtar och jag hoppas innerligt att skrotfröken kommer vara någolunda okey i foten så hon orkar med en kväll i storstan, annars måste jag söka reda på sovplats för egen del och sånt orkar jag inte riktigt med... Håller tummarna som sagt!

Har inte hänt så mycket egentligen... Marknaden drog förbi, ungarna var i eld och lågor, handlade strumpor till förbannelse... Vardagarna rullar på som vanligt, alla sysslor som ska göras, städning, fix och don, skolan, föräldramöte... Livet känns helt okey ang det mesta och även om jag skulle vilja strypa karln ibland så är jag förbannat glad att han finns i mitt liv. Det skulle vara så oerhört känslolöst annars...

Finns så mycket som snurrat i mina tankar senaste veckorna, men har lite för mycket på gång nu att jag inte kommer få ut något bra om jag skulle göra ett försök.

Råkade snubbla över information om otrogne exet, han ska bli pappa igen... HAHA säger jag om det. Tycker ärligt talat synd om hans fru. Hövva.

Började prata med en gammal skolkompis härom kvällen på msn. Kände på mig att det inte var hundra mellan han och hans sambo, frågade direkt om de separerat och jovisst hade de det... Läskigt att jag kände det på mig utan att haft någon kontakt med varken honom eller henne och väldigt trist för deras del då de båda är jättefina. Det är helt enkelt jäkligt tråkigt när folk separerar, speciellt när de har barn. Ibland går det ju smärtfritt men ibland blir det ett helvete...

Människor som promt måste ha märkeskläder till sina små barn är inte riktigt kloka... tycker det är intressant att se på hur det går, för snart kommer de komma på att det inte är hållbart att köpa dyra kläder som ungarna kan ha i en, två månader och sedan är det för litet. Alternativt ha kläderna i någon dag och sedan har de rivit sönder/fläckat ner sig på dagis... Men har man inte något vettigare att lägga pengarna på så kan man ju roa sig med det.... Själva statuset de tror att de får är ju lätt irriterande. Fy fan, välj kläder som passar ungarna och deras behov, oavsett prisklass, istället!

Valet... jadu. Finner faktiskt inte ens ord där. ÄR sagolikt besviken och så jävla ledsen över hur egoistiska människor är och jag finner det skrämmande att folk inte tror SD är främlingsfientliga utan ett rumsrent parti med sunda värderingar... SUCK. Open your eyes, people!!!!

Lämnade skrutt igår för pappahelg och ska hämta upp på måndag. Ska hinna med en lunch/fika med F då också, ska bli riktigt trevligt då jag inte träffat honom på väldigt länge!

Träffade tokfröken häromdagen också. Underbart!!! Hon är ju bara så jävla söt alltså, skitsnygg i håret också så nu blev jag ju inte mindre sugen på att göra något drastiskt med mitt jävla rufft liksom...



Fredag idag... grått och mulet ute, skittrist väder och jag funderar på att gå iväg till finaste T en sväng och tigga åt mig kaffe, i brist på annat liksom... Får se om hon ens har tid också såklart... annars blir det väl en långpromenad för att röra fläsket. Btw så har jag lyckats gått upp igen nu bara för att jag varit lat och ätit onyttigt senaste två veckorna. Fuck. Efter helgen här nu, sedan blir det hårdträning for real. Jaja, jag vet.. jag har tjötat om det SÅ många gånger tidigare, men nu är det fan på allvar. Ner, ner, ner... mer kondition och sedan bygga, bygga, bygga. Jävlar i havet vad bra det kommer bli! :D

Karln kommer ikväll, då ska det mysas i soffan sådär extra mycket bara för att det är fredag. Min finaste karl! Tänka sig att jag är nog lite kär jag... ;) *sagt med mål* (Och skrutten har börjar pratat mål han också... låter galet roligt! Men den dagen han säger "hitaför" smäller jag av! :D )



Oh well. Trevlig helg då! :D


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: